ဆိုင္ကယ္ CARBURETOR ရဲ႕ ပါဝင္ပစၥည္းမ်ားနွင့္
သေဘာတရားကို သိလိုတဲ့သူမ်ား အတြက္ပါ။
ဖြဲ႕စည္းပုံပါ လို ့ေျပာေျပာ
သေဘာတရားပါ ေျပာေျပာ
ကာျဗဴရီတာကေန မီးေလာင္ခန္းအတြင္း
ေလာင္စာ ဓါတ္ဆီ ေရာက္သြားပုံကို တစိတ္တပိုင္း ေျပာပါမယ္။
1989 ခုနစ္ထိ ဓါတ္ဆီကားတြင္ ေလာင္စာဆီကို တိုင္ကီမွ ကာျဗဴရီတာကို ဆီစစ္ဘူးမွတဆင့္ ပန္ ့ျဖင့္ ပို ့တယ္။
ဆိုင္ကယ္မွာ ဆီတိုင္ကီအျမင့္တြင္ထား
ကာျဗရီတာ ေအာက္ အနိမ့္ထား စီးဆင္းစနစ္
ကို သုံးတာေတြ႕ရတယ္။
ယေန ့ေခတ္ အခ်ိဳ႕ေသာ ဆိုင္ကယ္တြင္မူ
ဆီတိုင္ကီသည္ ေအာက္အေနအထား
ကာျဗဴရီတာကို အေပၚ အေနအထား ပုံစံနွင့္
ေတြ႕ရျပန္တယ္။
ဒီဆီပို ့စနစ္ကို အင္ဂ်င္ရဲ႕ စုပ္ယူအားျဖင့္
suction valve ကိုျကားခံ၍ ဆီကို ပို႔ ေပးတယ္။
တိုင္ကီ အျမင့္ထားစနစ္က ဆီကုန္တာနဲ႕
ဆီျပန္ထည့္ရာမွာ ကာျဗဴရီတာကို ဆီေရာက္ဘို႔ ခက္ခဲမွဳ မေတြ႕ ရဘူး ။ ဆီသြားလမ္းပိတ္
ဆို ့ေနမွသာ ( ဆီေကာက္ ပိတ္ေနမိလ်ွင္သာ)
ကာျဗဴရီတာမွာ ဆီမေရာက္လို ့ အခက္ေတြ႕
တာပါ။
ပုံမွန္သုံးေနျကတဲ့ ကာျဗဴရီတာမွာ ဆီေကာက္ ေနာက္တြင္ ေခ်းနဲ႔ ေရကို စစ္ေပးေသာ အခန္းငယ္ ပါရွိတယ္။
ဒီအခန္းကို ေက်ာ္ျဖတ္ျပီးဆီဟာ ကာျဗဴရီတာ ဆီသိုေလာင္ ထားရာခြက္ ( float chamber ) ကို ဝင္ေရာက္ပါမယ္။
ဆီဝင္ေပါက္မွာ float valve ထားရိွတယ္။
ဒီဘားဟာ ခ်ိန္ဘာခန္းအတြင္း ဆီကို ကန္႔သတ္ ခ်ိန္တြယ္ ထားရွိေစတယ္။
ေလာင္စာထားနိင္သည္ထက္ ေက်ာ္လြန္သြား
ခဲ့လ်ွင္ အင္ဂ်င္ခန္းအတြင္းသ္ို ့စီးဆင္းမွဳ႕မွ
ကာကြယ္ရန္ over exit ပိုက္လိုင္း ထားရွိ
တယ္။
ဒီပိုက္လိုင္းက ဆီ စီးဆင္းလာလ်င္ ဖလုပ္
ဘား ေခ်းခု ့ေနျခင္း ဘားခ်ိဳ႕ယြင္းျခင္း ဖလုပ္
ခ်ိဳ႕ယြင္းျခင္း ကို သိသာ ေျဖရွင္းနိင္ပါတယ္။
float chamber မွာ လိုအပ္သည္ထက္ ပိုမို
ပါကလည္း စက္မမွန္ ေရာေထြး ေပါက္ကြဲသံ
ျဖစ္တတ္တယ္ ။
ကာျဗဴရီတာ အေပၚျခမ္းကို magazine
chamber ေလ/ဆီေရာေနွာ ခန္းလို ့ဆိုပါမယ္။
ဒီအေပၚမွာ ေလအဝင္ကို ထိန္းေက်ာင္းမယ့္
throttle cylinder တခါး ကိုေတြ႕ရမယ္။
ဒီတခါးမွာ ဆီကို ထိန္းခ်ဳပ္ေပးမယ့္ ဆီသြား
လမ္းထိန္း ပင္အပ္ ရွိပါမယ္။
အဲဒီအပ္တိုင္မွာ ဆီကို အနည္းအမ်ား
လုပ္ေဆာင္နိင္ေအာင္ ကလစ္လိုင္းထားတယ္။
အပ္တိုင္မွာ လိုင္းေရွြ႕ေျပာင္းနိုင္ရန္ လိုင္းမ်ား
ျပဳ႕ထားတယ္ ။
UP အေပၚ ေရွြ႕ျခင္းသည္ ဆီနည္းေစရန္ ျဖစ္ျပီး
Down ေအာက္သို ့ေရွြ႕ျခင္းသည္ ဆီမ်ား ေစပါသည္။
အင္ဂ်င္မွ suction ျပဳလုပ္ရာ ကာျဗဴရီတာ
အတြင္းရွိ ေလာင္စာဆီတို ့ မိန္းဂ်က္ မွဝင္၍ အပ္တိုင္လမ္း needle het ကိုျဖတ္သန္းကာ
ေလတခါးတြင္ ေလနွင့္အေရာ အေနွာျပဳ႕ကာ
မီးေလာင္ခန္းသို ့industion ဝင္ေရာက္ကာ
မီးျဖစ္ေစပါေတာ့တယ္ ။
Credit》》
Sir U Thein Swe
No comments:
Post a Comment