Mi Account Forgot Password လုပ္နည္း

*Mi Account Password ေမ့ေနလား*
*********************************
Mi Fan တို႔ေရ Mi account Password ေလးေမ့ေနလား ျပန္ျပီး Forgot password လုပ္မယ္ေလ အဓိကက အေကာင့္ဖြင့္ထားတဲ့ ဖုန္းနံပါတ္ေလးကေတာ့သံုးေနမွ (သို႔ )ရွိေနမွရမယ္ေနာ္ လြယ္ကူစြာလုပ္ေဆာင္လို႔ရမယ့္ နည္းလမ္းေလးညႊန္းေပးမယ္ေလ
Mi Account Forgot Password လုပ္နည္း
------------------------------------------------
No 1 => Phone Setting ထဲကို၀င္မယ္


No 2 => Mi Account ေလးထဲ၀င္မယ္

No 3 =>Mi Account ေလး Sign Out မလုပ္ခင္အရင္ Account Security ေလးထဲ၀င္ျပီးဘယ္ဖုန္းနံပါတ္ေလးနဲ႔ Account ဖြင့္ထားလညး္ စစ္လိုက္မယ္ေလ ျပီးတာနဲ႔ Sign Out လုပ္လိုက္ပါ



No 4 =>အဲအေျခအေနေလးကေတာ့Mi account ထြက္ထားခ်ိန္မွာ မိမိ data ေတြကို သိမ္းမလား ဖ်က္ပစ္မလားေရြးပါေနာ္ ။ Admin ကေတာ့ Keep ပဲေရြးထားတာပိုေကာင္းမယ္ထင္တယ္

No 5 =>သူေလးကေတာ့ ForgotPassword ေလးကိုေရြးရမယ့္အေနအထားေလးေနာ္

No 6 =>Forgot Password ႏိွပ္ျပီးရင္ Mi Account ဖြင့္ထားတဲ့ Phone number ေလးကိုရိုက္ထည့္လိုက္ေနာ္ ေဖာ္ျပတဲ့အတိုင္းေလး +959 ေလး ပါရမယ္ေလ

No 7 =>အဲအဆင့္ေလးကေတာ့ Phone number ေလးရိုက္ျပီးရင္ code ရိုက္ထည့္ဖို႔အတြက္ ေဖာ္ျပပါအတုိင္းကို ဖုန္းနံပါတ္ေလးေသခ်ာျပန္စစ္မယ္ send ေလးလည္းႏွိပ္ရမယ္ေနာ္ ဖုန္းနံပါတ္မမွာဖို႔ေတာ့အေရးၾကီးတယ္ေနာ္

No 8 =>သူကေတာ့ Account Verification အဆင့္ေပါ့ xiaomi ကေန ေဖာ္ျပေပးမယ့္စာသားေတြအတိုင္းမွန္မွန္ေလးရိုက္ဖို႔ေတာ့လိုမယ္ေနာ္
ျပီးေတာ့ Sumit ေလးကိုႏိွပ္ ရမယ္ေနာ္ သူကလည္း အေရးၾကီးျပန္ေရာ Admin ေျပာတဲ့အေရးၾကီးပိုင္းေလးေတြ နည္းနည္းမ်ားေနသလားလို႔


No 9 => မိမိေပးထားတဲ့ ဖုန္းေလးထဲကို Account Verification Code ေလး message က်လာရင္ ရိုက္ထည့္ရမယ္ေနာ္မမွားေစပါနဲအုန္းလို႔

No 10 =>ျပီးေတာ့ မိမိအတြက္မွတ္မိလြယ္တဲ့ Password ေလးကို ၂ ခါ ရိုက္ထည့္ရမယ္ ( ဥပမာ - amt12345 ) ပံုမ်ိဳးေပါ့(number + letter) ေလးရိုက္ရမယ္

No 11 => သူကေတာ့မိမိၾကိဳက္ရာေရြးရမယ့္အေျခေရြးရမယ္ေလ (Remember , Never , Not Now ) ၾကိဳက္ရာေရြး ပါ

No 12 =>ျပီးရင္ေဖာ္ျပပါ အခ်က္ေလးကိုေရြးလိုက္ပါၾကိဳက္ရာေတာ့ေရြးရ ပါတယ္ Admin ကေတာ့ Sign In ေလးေရြးတယ္ေနာ္

No 13 => သူကေတာ့ Forgot Password လုပ္ျပီးရင္ တစ္ခါတစ္ရံ အဲလို အေျခအေနေပၚတယ္ sign in error ျဖစ္ရင္ မိမိေျပာင္းထားတဲ့ password အသစ္ေလးကိုရိုက္ျပီးျပန္၀င္လိုက္ပါ



Credit and thankful AMT Mobile Mart Sales & Service

No comments:

Post a Comment